• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору

29 липня 2021

Тимофій Вагіс: «Кожне звернення споживача підлягає ретельному розгляду»

  • Головне управлінняДержпродспоживслужбив Запорізькій області

  • Головне управлінняДержпродспоживслужбив Запорізькій області

На цьому наголосив начальник Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області  Тимофій  Вагіс під час зустрічі з керівництвом та  спеціалістами Запорізького обласного контактного центру.

У ході заходу обговорювалися  питання взаємодії для забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять до контактного центру.

Зокрема,  очільник Держпродспоживслужби проінформував присутніх щодо повноважень служби  у  сферах: захисту споживачів, метрологічного та ринкового нагляду, реклами та антитютюнового законодавства;  безпечності та окремих показників якості харчових продуктів; ветеринарної медицини; санітарного законодавства;  карантину та захисту рослин, насінництва та розсадництва; дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін;  реєстрації та обліку сільськогосподарської техніки.

Окрему увагу Тимофій Вагіс звернув на порядок проведення заходів державного нагляду за зверненнями громадян.

Він зазначив, що для проведення перевірки фактів, викладених у скаргах,  необхідно зазначати адресу об’єкта,  найменування суб'єкта господарювання або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця,  який здійснює діяльність на цьому об’єкті,  документи чи їх копії, що підтверджують такі порушення  прав споживача (розрахункові документи, договори та інше).  

Завдання нашої служби - забезпечити максимальний захист споживача, тому кожне звернення  підлягає ретельному розгляду.  Інформування працівниками Контактного центру  заявників про необхідність надання вказаної інформації  значно  прискорить опрацювання звернень – підкреслив очільник Головного управління.


ВІДЕОСЮЖЕТИ