• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору

09 листопада 2017

До уваги споживачів

Стільниковий телефон для сучасної людини - це не рідкість та не розкіш. Він є відмінним незамінним помічником. Актуальний він для тих, хто цінує свій особистий час і марно не готовий його витрачати. Стільниковий телефон - це суттєва економія грошей і часу.

Для людей в діловій сфері користь стільникового пристрою полягає в можливості вести необхідні переговори, досягати домовленості в будь-якому місці і в будь-який час. Поза офісу ділові люди можуть давати розпорядження, вирішувати нагальні проблеми, навіть укладати контракти. Також подібний пристрій являє собою і певну частину іміджу. Багато набувають певні стільникові телефони, щоб цим показати свій високий статус і достаток. Сучасний мобільний пристрій - це маленький комп'ютер, який, крім встановленої зв'язку, може підключатися до інтернету, знімати фотографії і відеоролики цифрового якості, але бувають випадки коли при придбанні пристрою у споживачів виникають ті чи інші проблеми, або з самим пристроєм або аксесуарами до нього.

Так, до  Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшла скарга громадянина на неякісні аксесуари, які реалізуються в магазині «Моби Стиль» ФОП Лєдєннікова Д.В., розташованого по пр. Праці,31е в місті Бердянськ Запорізької області. Спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області на підставі ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» була проведена позапланова перевірка з дотримання законодавства про захист прав споживачів.

Під час проведення позапланового заходу  в магазині «Моби Стиль» ФОП Лєдєннікова Д.В. встановлено, що в реалізації з наявністю цінників знаходився товар, якій надійшов до продажу без необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації в обсязі передбаченому законодавством у будь-якій наочній формі, що забезпечує можливість його свідомого та компетентного вибору, якій не має відповідного маркування та надійшов до продажу без документів передбачених законодавством, з окрема які засвідчують його якість та безпеку, що є порушенням ст. ст. 6,15 Закону України «Про захист прав споживачів» та пунктів 17,21 «Порядку провадження торгівельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів», затверджених ПКМУ № 833 від 15.06.06.

За результатам перевіркидо суб’єкта господарювання застосовано адміністративно-господарські санкції.

 


ВІДЕОСЮЖЕТИ