27 листопада 2019
До Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області звернулася мешканка Мелітопольського району зі скаргою щодо порушення її прав споживача одним із магазинів м.Мелітополя.
Влітку поточного року жінка придбала холодильник, але через три місяці експлуатації сталося його загорання через перегрів компресору, що підтверджується Актом про пожежу. Заявниця звернулася до директора магазину щодо розірвання договору купівлі-продажу та повернення коштів за придбаний товар неналежної якості, проте суб’єкт господарювання на її претензію не відреагував.
За результатами розгляду звернення спеціалістами Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області, суб’єкт господарювання – продавець холодильника повернув споживачу кошти у розмірі 14,4 тис. грн.