• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору

06 грудня 2019

Майже в 60 відсотках звернень до Держпродспоживслужби споживачі скаржаться на порушення своїх прав

Головне управління Держпродспоживслужбив Запорізькій області

Протягом січня-листопада 2019 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 914 письмових звернень від громадян, що на 111 або 14 % більше ніж в аналогічному періоді минулого року.

Найчастіше у звітному періоді порушувалися питання у сфері захисту прав споживачів під час придбання, замовлення або використання товарів (крім харчових продуктів), робіт чи послуг. Таких звернень надійшло 523, що становить 57 % від загальної кількості.

Насамперед, за актуальністю у цій сфері є питання щодо виготовлення та встановлення металопластикових виробів (вікон, балконів, дверей), меблів, придбання неякісних товарів (побутової та електронної техніки, одягу, взуття тощо), житлово-комунальних послуг та послуг пошти.

На другому місці, за актуальністю є звернення у сфері безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини – 176 (19%). Найбільше громадяни скаржилися на недотримання вимог обігу продукції (м'яса, кондитерських виробів, молочних продуктів тощо). Кількість цих питань значно зростала у літній період та становила понад 22 % від загальної кількості.

Третє місце займають питання щодо порушень у сфері санітарного законодавства та епідемічного благополуччя населення. Таких звернень надійшло у поточному році 145 або майже16%.

70 заявників звернулися стосовно дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, карантину та захисту рослин тощо.


ВІДЕОСЮЖЕТИ