27 січня 2020
До Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області звернулася мешканка м.Запоріжжя зі скаргою щодо порушення її прав споживача.
В одному із магазинів крупної мережі з продажу побутової техніки у м. Запоріжжя жінка придбала кавомашину вартістю 40.0 тис. грн. Втім через 2 тижні з технікою виникли проблеми. Споживач звернулася до сервісного центру з гарантійного обслуговування (ремонту) кавомашини, але протягом місяця ремонт виробу не було здійснено (недоліки повинні були усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати пред'явлення вимоги).
В ході розгляду звернення спеціалістами Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області, сервісний центр з гарантійного обслуговування (ремонту) надав акт на списання кавомашини, після чого договір з продавцем було розірвано, і відповідно споживачу повернуті кошти за кавомашину у розмірі 40,0 тис.грн.
Довідково: Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон), у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення розрахункового документа та технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.