• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору

12 березня 2020

Майже 126,0 тис. грн. повернули запорізьким споживачам за неякісні товари та послуги

Головне управління Держпродспоживслужбив Запорізькій області

Протягом січня-лютого 2020 року, за результатами розгляду звернень громадян, Головне управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області зобов’язало суб’єктів господарювання повернути споживачам майже 126,0 тис. грн. за неякісні товари та послуги. Зокрема, були повернуті кошти за побутову техніку, електротовари, одяг, взуття, послуги пошти, комунальні послуги.

Всього за 2 місяці поточного року до Держпродспоживслужби області надійшло 154 письмових звернень від громадян, в тому числі 97- стосовно захисту своїх прав під час придбання, замовлення або використання товарів (крім харчових продуктів), робіт чи послуг.

Найчастіше громадяни відносно захисту своїх прав зверталися з питань надання неякісних житлово-комунальних послуг; обміну або повернення коштів за неякісні товари: побутову та електронну техніку, взуття; неналежного обслуговування в магазинах, послуг пошти, інтернет-послуг, АЗС, працевлаштування та інше.

Щодо порушень своїх прав у сфері безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини до служби надійшло 29 звернень, в яких громадяни здебільшого скаржилися на недотримання вимог обігу м’ясної, молочної та рибної продукції.

Стосовно порушень у сфері санітарного законодавства та епідемічного благополуччя населення надійшло 19 звернень.


ВІДЕОСЮЖЕТИ