24 липня 2020
Протягом січня – червня 2020 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 600 звернень від громадян, що на 141 або 24 % більше ніж в аналогічному періоді минулого року (459). Із загальної кількості звернень надійшло 22 колективні, що складає 4 % .
Насамперед, найчастіше у звітному періоді споживачі порушували у своїх зверненнях питання щодо захисту своїх прав під час отримання послуг, придбанні техніки та інших промислових товарів. Таких звернень надійшло 334 (55,6% від загальної кількості), що на 53 більше ніж в минулому році.
Частіше у звітному періоді стали звертатися громадяни щодо санітарного та епідемічного благополуччя, державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства. Упродовж 1 півріччя 2020 року з вказаної тематики надійшло 105 звернень (17,5 %), що на 54 перевищує показник минулого року.
На третьому місці за актуальністю є звернення щодо безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини. У 86 (14%) випадках споживачі зверталися щодо недотримання суб’єктами господарювання вимог обігу харчових продуктів, порушення власниками тварин вимог до їх утримання.
У порівнянні з попереднім роком майже втричі зросла кількість скарг стосовно формування та застосування цін на продукти харчування та ліки. Протягом першого півріччя з вказаного питання надійшло 50 таких звернень.
При розгляді звернень, які надійшли до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області, є випадки відмов, у зв’язку з неправильним їх оформленням, зокрема без зазначення даних, необхідних для проведення заходів державного нагляду.
Слід нагадати, що основними вимогами при складанні звернень є зазначення, зокрема таких даних:
Тож при зверненні до Держпродспоживслужби за захистом своїх прав та для вжиття відповідних заходів реагування, просимо споживачів надавати вищевказану інформацію.
Свої звернення громадяни можуть надсилати на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області: