• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору

24 липня 2020

Майже на чверть збільшилось звернень до Держпродспоживслужби

Головне управління Держпродспоживслужбив Запорізькій областіПротягом січня – червня 2020 року до  Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 600 звернень від громадян, що на 141 або 24 % більше ніж в аналогічному періоді минулого року (459).  Із загальної кількості звернень  надійшло 22 колективні, що складає 4 % .

Насамперед, найчастіше у звітному періоді споживачі порушували у своїх зверненнях питання щодо  захисту своїх прав під час отримання послуг, придбанні техніки та інших промислових товарів.  Таких звернень надійшло 334 (55,6% від загальної кількості), що на 53 більше ніж в минулому році.

Частіше у звітному періоді  стали звертатися громадяни щодо санітарного та епідемічного благополуччя,  державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства. Упродовж 1 півріччя 2020 року з вказаної тематики надійшло 105 звернень (17,5 %),  що на 54 перевищує показник минулого року.

На третьому місці за актуальністю є звернення щодо безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини. У  86 (14%) випадках  споживачі зверталися щодо  недотримання суб’єктами господарювання вимог обігу харчових продуктів, порушення власниками тварин вимог до їх утримання.

У порівнянні з попереднім роком майже втричі зросла кількість скарг стосовно  формування та застосування  цін на продукти харчування та ліки. Протягом першого півріччя з вказаного питання надійшло 50 таких звернень.

При розгляді звернень, які надійшли до  Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області,  є випадки відмов, у зв’язку з неправильним їх оформленням, зокрема без зазначення даних, необхідних для проведення заходів державного нагляду.

Слід нагадати, що основними вимогами при  складанні звернень є зазначення, зокрема таких даних:

  • відомостей щодо особи яка подала таке звернення (прізвище, ім’я по батькові, поштова адреса для листування, за бажанням інші контактні данні – номер телефону, адреса електронної скриньки);
  • відомостей про порушення, що спричинило шкоду правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю фізичної особи (фізичних осіб), навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності);
  • відомостей щодо суб’єкта господарювання який спричинив таку шкоду, а саме:
  • найменування суб’єкта господарювання (юридичної особи) та/або його відокремленого підрозділу або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця;
  • фактична адреса здійснення суб’єктом господарювання господарської діяльності (адреса за якою виявлено порушення).

Тож при зверненні до Держпродспоживслужби за захистом своїх прав та для вжиття відповідних заходів реагування, просимо споживачів надавати вищевказану інформацію.

            Свої звернення громадяни можуть надсилати на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області:

  • на поштову адресу – 69002, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Гоголя, 105А;
  • на адресу електронної скриньки - office@gudpss-zp.gov.ua;
  • залишивши звернення на сайті за посиланням - https://www.gudpss-zp.gov.ua/?page=zv&id=3&form=3.

 

 

 


ВІДЕОСЮЖЕТИ