24 вересня 2020
З початку року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 148 письмових звернень від громадян щодо незадоволення отриманими житлово-комунальними послугами. Це становить 15 відсотків від загальної кількості письмових звернень (970).
Останнім часом громадяни здебільшого звертаються щодо порушень законодавства у сфері захисту споживачів управляючими компаніями.
Так, до Головного управління звернулися мешканцібагатоквартирного будинку, розташованого по вул. Дегтярьова м. Запоріжжя, щодо порушень законодавства у сфері захисту споживачів однією із управляючих компаній (управителем), а саме – щодо невиконання вимог договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком.
В ході розгляду скарги спеціалістами Головного управління був здійснений позаплановий захід державного нагляду, під час якого було проведено обстеження багатоквартирного будинку, в тому числі засобами відеофіксації. Під час обстеження було встановлено, що прибудинкова територія прибрана, але ж сходові клітини 5-го під’їзду не прибрані; на технічних поверхах, даху сміття не прибране, на горищі шар пташиних фекалій; в під’їздах будинку присутні таргани; сліди дератизації (розміщення отрути) в підвалі відсутні, тобто установлено порушення умов договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком.
Головним управлінням надано припис управляючій компанії щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів, зазначених у акті перевірки. Також до управителя будуть застосовані адміністративно-господарські санкції.
У разі порушення законодавства у сфері захисту споживачів, громадяни можуть звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області, телефон для консультацій: (061) 228-04-53, контакти за посиланням: https://www.gudpss-zp.gov.ua/?page=post&id=1.