07 жовтня 2020
За 9 місяців 2020 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 1002 звернення від громадян, що на 275 або 27 % більше ніж в аналогічному періоді минулого року (727). Із загальної кількості звернень надійшло 47 колективних, що складає 4,6 %.
Насамперед, найчастіше у звітному періоді споживачі порушували у своїх зверненнях питання щодо захисту своїх прав під час отримання житлово-комунальних та поштових послуг, придбанні техніки, вікон та інших промислових товарів. Таких звернень надійшло 552 (55 % від загальної кількості), що на 136 більше ніж в минулому році.
Більш ніж удвічі збільшилось звернень щодо порушень санітарного законодавства. Упродовж звітного періоду з вказаної тематики надійшло 214 звернень (21 % від загальної кількості), що на 112 перевищує показник минулого року.
На третьому місці за актуальністю є звернення щодо недотримання суб’єктами господарювання вимог обігу харчових продуктів та ветеринарної медицини.Таких звернень надійшло 137 або 13,7 % від загальної кількості.
Стосовно дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін надійшло 59 звернень (5.8 %); захисту рослин і фітосанітарного стану та з інших питань – 40 звернень.
В умовах карантину громадяни стали більше звертатися за допомогою засобів телефонного зв’язку через урядову гарячу лінію та мережу Інтернет. Зокрема, за звітний період надійшло 507 звернень цими засобами зв'язку ( 50,6 % від загальної кількості), що на 219 більше ніж за аналогічний період минулого року.
Свої звернення громадяни можуть надсилати на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області: