21 січня 2021
Протягом 2020 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 1304 звернення громадян, що на 305 або 30,5% більше ніж у 2019 році.
Із загальної кількості звернень 587 (45 %) надійшло поштою, 540 (41,4%)- засобами електронного зв’язку на «гарячу лінію», 177 (13,6%) –електронних звернень за допомогою мережі Інтернет.
Впродовж звiтного перiоду до Головного управління надiйшло 54 колективних звернення, що становить 4 відсотка вiд загальної кількості.
Найчастіше у звітному періоді споживачі порушували у своїх зверненнях питання щодо захисту своїх прав під час отримання житлово-комунальних, поштових послуг, обслуговування в закладах торгівлі, при придбанні техніки, вікон та інших промислових товарів. Таких звернень надійшло 763 (58 % від загальної кількості), що на 181 більше ніж в минулому році.
На 62% збільшилось звернень щодо порушень санітарного законодавства. Упродовж звітного періоду з вказаної тематики надійшло 253 звернення (19,4 % від загальної кількості). Здебільшого громадяни скаржились на: недотримання закладами різних сфер діяльності карантинних обмежень, встановлених постановами Кабінету Міністрів України та Головного державного санітарного лікаря України з профілактики поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2; санітарний стан, екологію та забруднення навколишнього середовища.
На третьому місці за актуальністю є звернення щодо недотримання суб’єктами господарювання вимог обігу харчових продуктів та ветеринарної медицини. Таких звернень надійшло 166 або 12,7 % від загальної кількості
Також удвічі зросла кількість скарг з приводу підвищення цін на лікарські засоби та харчові продукти. За звітний період надійшло 72 звернення з вказаних питань.
50 заявників звернулося стосовно дотримання вимог щодо захисту рослин та фітосанітарії, юридичних та інших питань.
За територіальною ознакою найбільше звернень надійшло від жителів міст Запоріжжя, Бердянськ, Мелітополь.
Від ветеранів вiйни та праці, iнвалiдів, громадян, якi постраждали внаслiдок Чорнобильської катастрофи, багатодiтних сiмей, одиноких матерiв, учасників бойових дій та iнших громадян, що потребують соцiального захисту та пiдтримки надійшло 141 звернення (або 10,8 відсотка вiд загальної кількості).