16 квітня 2021
Протягом першого кварталу 2021 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 394 звернення громадян, що на 67 або 20,5% більше ніж у 2020 році.
Найчастіше у звітному періоді споживачі порушували у своїх зверненнях питання щодо захисту своїх прав під час отримання житлово-комунальних, телекомунікаційних та поштових послуг, обслуговування в закладах торгівлі, при придбанні техніки, вікон та інших промислових товарів. Таких звернень надійшло 283 (71,8 % від загальної кількості), що на 63 більше ніж в минулому році.
На 39 %, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, зросла кількість скарг з приводу порушень санітарного законодавства. Упродовж звітного періоду з вказаної тематики надійшло 46 звернень (11,7 % від загальної кількості). Здебільшого громадяни скаржились на: санітарний стан, екологію та забруднення навколишнього середовища, недотримання суб’єктами господарювання карантинних обмежень, встановлених постановами Кабінету Міністрів України та Головного державного санітарного лікаря України з профілактики поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Не менш актуальними є звернення щодо недотримання суб’єктами господарювання вимог обігу харчових продуктів та ветеринарної медицини. Таких звернень надійшло 46 ( 11,7 % від загальної кількості).
Водночас, у першому кварталі поточного року на 64 % зменшилась кількість звернень стосовно дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін. Якщо минулого року надійшло 28 звернень з цієї тематики, то в поточному – 10.
Контактна інформація для надсилання звернень: https://www.gudpss-zp.gov.ua/?page=post&id=88