14 травня 2021
За 4 місяці поточного року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 521 звернення громадян, що на 105 або 25% більше ніж за аналогічний період минулого року.
Із загальної кількості звернень 291 (56 %) надійшло поштою, 230 (44%)- засобами електронного зв’язку на «гарячу лінію» та за допомогою мережі Інтернет.
Як і в минулих роках, найчастіше у звітному періоді споживачі порушували у своїх зверненнях питання щодо захисту своїх прав під час отримання житлово-комунальних, поштових послуг, обслуговування в закладах торгівлі, при придбанні техніки, вікон та інших промислових товарів. Таких звернень надійшло 359 (69 % від загальної кількості), що на 103 більше ніж в минулому році (256).
Друге місце за актуальністю є звернення у сфері санітарного законодавства. Таких звернень надійшло 78 або 15 % від загальної кількості, що на 30 більше ніж за 4 місяці 2020 року.
Третє місце посіли питання стосовно недотримання суб’єктами господарювання вимог обігу харчових продуктів, порушення власниками тварин правил їх утримання. Їх кількість становить 61 звернення (12%) та у порівнянні з минулим роком зросла на 6.
Окрім того, заявники у своїх зверненнях порушували питання відносно дотримання суб’єктами господарювання вимог щодо формування, встановлення та застосування цін, юридичних, кадрових та інших питань.
За результатами здійснених заходів в ході розгляду звернень, споживачам повернуто майже 200,0 тис. грн. - за неякісні або не надані житлово-комунальні послуги, побутову техніку, взуття, придбані авіаквитки тощо.
Контактна інформація для надсилання звернень: https://www.gudpss-zp.gov.ua/?page=post&id=88