07 червня 2021
З початку 2021 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 647 звернень громадян, що на 151 або 30,4% більше ніж за аналогічний період минулого року.
У зверненнях до Держпродспоживслужби громадяни порушували питання про:
Усі звернення розглядаються у встановленні законодавством терміни,заявникам надаютьсявичерпні обґрунтовані відповіді.
Найбільше у звітному періоді споживачі порушували питання щодо захисту своїх прав під час отримання житлово-комунальних послуг. Таких звернень надійшло 186 (29 % від загальної кількості), що на 110 (41%) більше ніж у минулому році (76).
В ході розгляду звернень було встановлено, що окремі договори про надання комунальних послуг не відповідають типовим договорам, затверджених Кабінетом Міністрів України або іншими уповноваженими законом державними органами відповідно до закону, у зв’язку з цим, права споживачів обмежуються.
Окремими керуючими компаніями м.Запоріжжя не виконувалися вимоги договорів про надання послуг з управління багатоквартирними будинками для сталого функціонування будинку відповідно до його цільового призначення. При цьому споживачам виставлялися рахунки за послуги, які фактично не надавались.
За результатами вжитих Головним управлінням Держпродспоживслужби області заходів, компаніями-надавачами послуг були повернуті зайво нараховані кошти шляхом здійснення перерахунків по особових рахунках споживачів.
За порушення вимог законодавства про захист прав споживачів суб’єктам господарювання надані приписи щодо усунення недоліків та застосовані адміністративно-господарські санкції.
Шановні споживачі, якщо під час придбання товарів або отримання послуг ваші права було порушено, а самостійно вирішити питання ви не можете, звертайтеся до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області.
Консультаційний центр захисту споживачів: (061) 228-04-53.