29 липня 2021
На цьому наголосив начальник Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області Тимофій Вагіс під час зустрічі з керівництвом та спеціалістами Запорізького обласного контактного центру.
У ході заходу обговорювалися питання взаємодії для забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять до контактного центру.
Зокрема, очільник Держпродспоживслужби проінформував присутніх щодо повноважень служби у сферах: захисту споживачів, метрологічного та ринкового нагляду, реклами та антитютюнового законодавства; безпечності та окремих показників якості харчових продуктів; ветеринарної медицини; санітарного законодавства; карантину та захисту рослин, насінництва та розсадництва; дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; реєстрації та обліку сільськогосподарської техніки.
Окрему увагу Тимофій Вагіс звернув на порядок проведення заходів державного нагляду за зверненнями громадян.
Він зазначив, що для проведення перевірки фактів, викладених у скаргах, необхідно зазначати адресу об’єкта, найменування суб'єкта господарювання або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, який здійснює діяльність на цьому об’єкті, документи чи їх копії, що підтверджують такі порушення прав споживача (розрахункові документи, договори та інше).
Завдання нашої служби - забезпечити максимальний захист споживача, тому кожне звернення підлягає ретельному розгляду. Інформування працівниками Контактного центру заявників про необхідність надання вказаної інформації значно прискорить опрацювання звернень – підкреслив очільник Головного управління.