21 червня 2022
Останнім часом споживачі все частіше стали здійснювати покупки товарів в інтернет-магазинах, а продавці пропонують скористатися різноманітними акціями на будь-який товар.
Але споживачам необхідно бути уважними при покупках, адже недобросовісні продавці можуть реалізовувати неякісний або фальсифікований товар, або ж взагалі після отримання коштів можуть: не надіслати товар; надіслати товар, який споживач не замовляв або технічні характеристики якого не відповідають заявленим на сайті.
Перед покупкою товару в інтернет-магазині необхідно звернути увагу на наявність на сайті такої інформації (ст. 13 Закону України «Про захист прав споживачів»:
Також інтернет-магазин має видати покупцю розрахунковий документ, що засвідчує купівлю, з позначкою про дату продажу, а щодо гарантійного товару - документ (паспорт, талон тощо), у якому виробник зазначає гарантійний строк на свою продукцію.
Як свідчить аналіз звернень, що надходять до Головного управління Держпродспоживслужби, споживач, придбаваючи товар через інтернет - магазин, у багатьох випадках не може реалізувати свої права, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів», у першу чергу у зв’язку із неможливістю встановити найменування продавця та його місцезнаходження.
Інша інформація, окрім адреси електронної пошти та номеру мобільного телефону, на сайті інтернет-магазину не вказується, що фактично робить споживача безправним при придбанні неякісного товару.
Тож, щоб убезпечити себе від невдалої покупки в інтернет-магазині радимо споживачам звертати увагу на наявність на сайті вищевказаної інформації.
У разі їх відсутності варто взагалі відмовитися від придбання товару в інтернет-магазині.
Але якщо інформацію надано у повному обсязі - бажаємо Вам вдалих покупок!