09 серпня 2022
▶️ Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
↗️ Звертаємо увагу, що обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
↘️ Якщо на момент обміну або повернення потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу та повернути товар і одержати назад гроші.
▶️ Слід зазначити, що обмін або повернення товару можливе на протязі 14 днів, без врахування дня покупки, якщо триваліший термін обміну або повернення товару не було оголошено продавцем.
ℹ️ Водночас повідомляємо, що Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).
Зокрема, до товарів, які не підлягають обміну або поверненню відносяться: продовольчі товари; лікарські засоби; предмети сангігієни; парфюмерно-косметичні вироби; дитячі іграшки м’які та гумові надувні; білизна натільна і постільна та інші.
Ознайомитись з Постановою Кабінету Міністрів України № 172 можна за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text