• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору

11 липня 2023

З 11 липня забороняється реклама тютюнових виробів та електронних пристроїв

Головне управлінняДержпродспоживслужбив Запорізькій області

Від сьогодні, набувають чинності норми Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо охорони здоров’я населення від шкідливого впливу тютюну» від 16.12.2021 року №1978, яким внесено зміни до антитютюнового законодавства, зокрема:

  • заборонено реклама та стимулювання продажу тютюнових виробів, електронних сигарет та рідин до них;
  • встановлено штраф за їхню реалізацію особам, які не досягли 18 років, у розмірі 1020 грн, а у разі порушення повторного терміну – 10 200 грн:
  • встановлена відповідальність суб’єктів господарювання за порушення вимог законодавства щодо заборони куріння з використанням пристроїв для нагріву в усіх громадських місцях та приміщеннях за аналогією з курінням звичайних сигарок;
  • заборонено виробництво (крім виробництва для експорту), оптова і роздрібна торгівля та імпорт для реалізації на території України сигарет, що містять смако-ароматичні добавки . 

Зазначаємо, що тютюнові вироби, електронні сигарети, рідини, що використовуються в електронних сигаретах, а також пристрої для споживання тютюнових виробів без їх згоряння, введені в обіг до набрання чинності відповідними положеннями цього Закону, знаходяться в обігу до їх повної реалізації в межах терміну придатності для споживання, але не довше 12 місяців з дня набрання чинності цим Законом.

Нагадуємо, що з квітня 2023 року відновлено контроль за дотриманням антитютюнового законодавства. Підставами для проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) у сфері антитютюнового законодавства є: самостійне звернення суб’єкта господарювання; доручення прем'єр-міністра України і звернення фізичної особи.

Захищайте своє право на бездимне повітря - повідомляйте про порушення до Держпродспоживслужби.

Додатково. Норми антитюнового законодавства обґрунтовуються на Рамковій конвенції ВООЗ щодо боротьби з тютюном та Директиві 2014/40/ЄС, які передбачають обмеження на застосування в тютюновій індустрії маркетингових технологій, спрямованих на підвищення привабливості тютюнових виробів, стимулювання продажу та створення ілюзії меншої шкоди.

Детальніше: в інфографіках

Головне управлінняДержпродспоживслужбив Запорізькій області

Приєднуйтесь до Telegram-каналу Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області: https://t.me/gudpsszp


ВІДЕОСЮЖЕТИ