27 листопада 2023
Правовідносини, що виникають між споживачем і продавцем, виконавцем (організацією, яка надає послуги з виготовлення або ремонту меблів), регулюються Законом України “Про захист прав споживачів”, Правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами від 19.04.2007 №104 (далі — Правила торгівлі), Правилами побутового обслуговування населення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.2023 №614 (далі — Правила), Порядком провадження торговельної діяльності та правилами торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів від 15.06.2006 №833 (далі - Порядок).
1) Що треба знати споживачу: споживач повинен знати, в кого саме він придбаває, замовляє або ремонтує меблі.
Інформація про суб’єкта господарювання має бути розміщена в куточку споживача (у разі придбання товару або замовлення послуг в офісному приміщенні) або зазначена в договорі.
Якщо вказана інформація відсутня, споживач повинен розуміти, що в разі проявлення недоліків буде складно подавати відповідні заяви чи претензії, відстоювати свої права на повернення витрачених коштів.
2) Надання послуг з виготовлення або ремонту меблів здійснюється відповідно до договору між споживачем і виконавцем відповідної послуги.
3) Працівники суб'єкта господарювання, здійснюючи продаж меблів, зобов'язані надати споживачам необхідну, достовірну, доступну та своєчасну інформацію про них, правила експлуатації та догляду. Це стосується меблів і вітчизняного, й іноземного виробництва. Інформація про товар надається згідно з законодавством про мови.
Нагадаємо, телефон Консультаційного центру управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області: 061-239-73-17.
Приєднуйтесь до Telegram-каналу Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області: https://t.me/gudpsszp