30 січня 2024
Фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області спільно з Запорізьким об'єднанням Всеукраїнського Товариства “ПРОСВІТА” ім. Тараса Шевченка провели роз'яснювальну роботу на об'єктах торгівлі серед суб'єктів господарювання щодо необхідності застосування державної мови під час обслуговування споживачів.
Зокрема, під час спілкування було наголошено, що відповідно до статті 30 Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної” підприємства, установи та організації всіх форм власності, фізичні особи - підприємці, інші суб’єкти господарювання, що обслуговують споживачів здійснюють обслуговування та надають інформацію про товари (послуги), у тому числі через інтернет-магазини та інтернет-каталоги, державною мовою.
Інформація державною мовою може дублюватися іншими мовами.
У разі якщо, крім державної, інформація про товари та послуги надається також іншими мовами, обсяг інформації про товари та послуги державною мовою не може бути меншими за обов’язковий обсяг інформації згідно з вимогами, встановленими статею 15 Законом України “Про захист прав споживачів”.
Нагадуємо, що відповідно до статті 15 Закону України “Про захист прав споживачів” інформація про продукцію повинна містити:
Нагадуємо, що у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Запорізькій області діє Консультаційний центр управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами (тел 061-239-73-27), в якому громадяни можуть отримати консультації у сферах захисту споживачів, реклами, антитютюнового законодавства, державного регулювання цін на соціально значущі товари та інших.
Приєднуйтесь до Telegram-каналу Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області: https://t.me/gudpsszp