• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору

12 липня 2024

Щодо розгляду звернень громадян у 1 півріччі 2024 року

Головне управлінняДержпродспоживслужбив Запорізькій області

У 1 півріччі 2024 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 271 звернення від громадян.

Із загальної кількості звернень 84 (31%) надійшло поштою, 247( 17%)- засобами електронного зв’язку на «гарячу лінію», 140 (52%) – електронних звернень за допомогою мережі Інтернет.

Більшість звернень (169 або 62% від загальної кількості), що надійшли до Головного управління, стосувалася питань захисту прав споживачів під час придбання неякісних непродовольчих товарів (одягу, взуття, побутової техніки тощо), в тому числі через інтернет-магазини; отримання житлово-комунальних послуг; обслуговування в закладах торгівлі та інше.

У звітному періоді розглянуто 64 (23,6%) звернення з питань недотримання вимог санітарного законодавства, екології та забруднення навколишнього середовища.

Крім того, розглянуто 19 (7%) звернень щодо можливих порушень вимог законодавства стосовно якості харчових продуктів та у сфері ветеринарної медицини (щодо послуг ветклінік, утримання тварин та інше).

Також споживачі скаржились на можливі порушення суб’єктами господарювання вимог законодавства про рекламу, антитютюнового законодавства та інше. У звітному періоді надійшло 19 (7%) скарг з вказаних питань.

Впродовж звітного періоду через Консультаційний центр управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами фахівцями надано 356 консультацій на звернення громадян.

За результатами здійснених заходів Головним управлінням Держпродспоживслужби в Запорізькій області в ході розгляду звернень, суб’єкти господарювання за неякісні товари або послуги споживачам повернули майже 300 тис. грн.

З метою захисту прав споживачів спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області проводять роз’яснювальну роботу на об’єктах нагляду та розповсюджують пам’ятки серед суб’єктів господарювання щодо дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів; безпечності харчових продуктів; фітосанітарної безпеки; санітарного законодавства; формування, встановлення та застосування державних регульованих цін на визначені Урядом товари, реклами, антитютюнового законодавства, ринкового та метрологічного нагляду тощо.

Шановні споживачі! Нагадуємо, контактні номери телефонів для консультацій:

Консультаційний центр управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами:

тел. (061)239-73-17

Приєднуйтесь до Telegram-каналу Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області: https://t.me/gudpsszp


ВІДЕОСЮЖЕТИ