• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору

16 серпня 2024

Консультують фахівці: як захистити свої права, як споживача?

Головне управлінняДержпродспоживслужбив Запорізькій області

Споживач придбав взуття на сезонному розпродажі, але воно не підійшло?

Продавець відмовляє у обміні або поверненні коштів. Чи можливо обміняти чи повернути взуття, придбане на сезонному розпродажі?

Купивши товар під час розпродажу, споживач має такі ж права, як і купуючи товар без акції. Після публічного повідомлення про початок проведення розпродажу, застосування знижок або зменшення ціни до споживачів повинна доводитися інформація про ціну продукції, що була встановлена до початку проведення відповідного розпродажу, застосування знижок або зменшення ціни, а також ціну цієї ж продукції, встановлену після їх початку.

Так, відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Приєднуйтесь до Telegram-каналу Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області: https://t.me/gudpsszp


ВІДЕОСЮЖЕТИ