• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору

08 травня 2018

Реклама алкогольних напоїв.

Алкогольні напої та тютюнові вироби є небезпечним продуктом для здоров’я та побічно впливає на життя людей, тому рекламування таких товарів слід чітко врегулювати із встановленням певних умов, вимог та заборон. Зокрема, у ст. 22 Закону України «Про рекламу» закріплено, що реклама алкогольних напоїв, знаків для товарів та послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої, забороняється: на радіо і телебаченні із 6 до 23 години; на перших і останніх сторінках газет, на обкладинках журналів та інших видань, в усіх виданнях для дітей та юнацтва, на сторінках для дітей та юнацтва усіх друкованих видань; в усіх друкованих засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань); засобами внутрішньої реклами; за допомогою заходів рекламного характеру (крім спеціальних виставкових заходів алкогольних напоїв); на зовнішніх та внутрішніх поверхнях транспортних засобів загального користування та метрополітену; засобами зовнішньої реклами.

Слід також зазначити, що поширеною є практика рекламування в Україні пива та напоїв, вироблених на його основі.

Згідно діючого законодавства пиво являється алкогольним напоєм. З 01.06.2015 року набули чинності зміни до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».

Тому управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області ведеться поточний контроль за додержанням законодавства «Про рекламу», за порушення якого на суб’єктів господарювання складаються протоколи про порушення законодавства про рекламу, та застосовуються штрафні санкції.

За перший та другий квартали 2018 року управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області притягнуто до відповідальності 15 суб’єктів господарювання за порушення законодавства про рекламу алкогольних напоїв.

 


ВІДЕОСЮЖЕТИ