• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору

11 червня 2018

Керівникам закладів громадського харчування

У зв’язку з різким підвищенням температури навколишнього середовища у літній період, з метою недопущення виникнення епідемічних ускладнень, викликаних гострими кишковими інфекціями та харчовими отруєннями в закладах громадського харчування міста Запоріжжя при проведенні урочистих заходів (весіль, днів народжень, поминок і т.п.), керівники закладів громадського харчування зобов’язані дотримуватись наступних вимог Законів України «Про основні принципи та вимоги щодо безпечності та якості харчових продуктів», «Про захист населення від інфекційних хвороб»:

  • приміщення повинні знаходитись в задовільному технічному і санітарно-гігієнічному стані;
  • на підприємстві має бути холодна та гаряча проточна вода, яка відповідає вимогам, установленим для води питної (при перебоях постачання води або її відсутності припиняти роботу і не приймати замовлень);
  • санвузли та каналізаційна система повинні бути в задовільному робочому стані;
  • сировину та продукцію приймати при наявності супровідних документів (товарно-транспортних накладних, чек з магазину та документів, що підтверджують її безпечність та якість);
  • особливу увагу звертати при надходженні риби та рибної продукції, з метою попередження ботулізму, на супровідні документи, умови зберігання та реалізації;
  • дотримуватись товарного сусідства та температурного режиму при зберіганні харчових продуктів;
  • дотримуватись технології та поточності приготування страв;
  • не готувати страви з грибів, крім шампіньйонів, придбаних в торговій мережі;
  • з метою профілактики сальмонельозу чітко виконувати вимоги до зберігання та обробки курячих яєць. Не використовувати гусячі і качині яйця;
  • впорядковано зберігати сировину, продукцію та технологічний інвентар;
  • промаркувати технологічний та прибиральний інвентар і використовувати за призначенням;
  • у працівників повинні бути підтверджуючі документи про своєчасне проходження медичного огляду. Кожен день перед початком зміни проводити огляд відкритих частин тіла на наявність гнійничкових захворювань. Дотримуватись правил особистої гігієни;
  • не допускати до приготування страв сторонніх осіб без проходження медичного огляду;
  • за якість сировини і продукції, принесеної замовником урочистості, відповідальність несе керівництво закладу;
  • суворо дотримуватись дезрежиму. Забезпечити підприємство достатньою кількістю дезінфікуючих та знежирюючи засобів, їх належне зберігання та навчання персоналу щодо їх застосування;
  • регулярно проводити дезінсекцію та дератизацію (боротьбу з мухами, тарганами і гризунами) своєчасно видаляти харчові та побутові відходи.

Пам’ятайте, щоб не зіпсувати свято замовникам, а закладу – репутації, біду краще попередити, ніж пожинати плоди можливих небажаних наслідків.

 


ВІДЕОСЮЖЕТИ