04 квітня 2019
У першому кварталі 2019 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 215 звернень, що на 21 більше, ніж в аналогічному періоді 2018 року. Майже 70 відсотків скарг від споживачів - на порушення своїх прав під час купівлі, обміну чи поверненні товарів, а також на якість надання житлово-комунальних та інших послуг. Про це повідомив начальник Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області Віктор Шершнєв.
В цьому році, як і в минулому, продовжують надходити скарги на шахрайські дії підприємців, які здійснюють реалізацію ПВХ-конструкцій (вікна, двері тощо) на споживчому ринку міста Запоріжжя і області.
Користуючись довірою громадян, особливо похилого віку, жителів сільської місцевості, непорядні суб’єкти господарювання під час заключення договорів надають недостовірну інформацію, зокрема пропонують неіснуючі програми пільг по оплаті та встановленні вікон, балконів, дверей. Громадяни, нажаль, підписують угоди, а читають вже лише коли виникають проблеми. Наприклад, часто предметом договору є 100 відсоткова оплата при замовленні або лише виготовлення та доставка ПВХ-конструкцій, але без установки.
Після отримання коштів, підприємці змінюють адресу офісу, вимикають телефони або ігнорують телефонні дзвінки замовників.
Найбільше скарг надійшло на таких суб’єктів господарювання, які здійснюють реалізацію ПВХ-конструкцій: Франчук Г.О., Білан О.С., Іванцев М.І., Соловян А.В., Шульга О.А., Камчатну А.О. За результатами розгляду, звернень, вони надають недостовірну інформацію під час заключення договорів, змінюють адресу господарської діяльності тощо.
Тому радимо громадянам: уважно читати договір при підписанні, вимагати розрахункові та інші документи на товар або послуги.