04 листопада 2019
До Головного Управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області за 9 місяців 2019 року надійшло – 416 звернень громадян щодо захисту прав споживачів, що на 70 менше в порівнянні з попереднім роком. Найбільше звернень – 202 надійшло щодо якості непродовольчих товарів, 174 – на якість послуг, 29 – на якість продовольчих товарів, 11 – на придбання товарів через інтернет.
Аналіз одержаних звернень свідчить, що найчастіше заявники скаржаться на неякісну побутову техніку, мобільні телефони, ноутбуки, взуття, одяг.
Велика кількість заяв надійшла щодо виробництва металопластикових вікон, меблів, надання послуг сервісних центрів та ЖКГ.
В ході розгляду таких звернень були виявлені порушення з боку суб’єктів господарювання, зокрема отримання коштів за послугу від споживача та не виконання переліку обов’язків договору узгодженого між сторонами.
Головне Управління Держпродспоживслужби Запорізької області попереджає споживачів: бути впевненими у суб’єктах господарювання перед тим як звертатися до їх послуг; ретельно оглядати товар перед купівлею; якщо так сталося, що товар не функціонує після купівлі – одразу ж звертатися до підприємця щодо повернення коштів або обміну чи ремонту товару.
Шановні споживачі! У випадку, коли підприємець відмовляється у поверненні коштів, обміні або ремонті товару, звертайтеся для захисту своїх прав до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області.