• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору

25 лютого 2020

Спеціалісти Держпродспоживслужби допомогли споживачу повернути 22,0 тис. грн. за неякісний товар

Головне управління Держпродспоживслужбив Запорізькій області

До Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області звернувся мешканець м.Запоріжжя зі скаргою щодо порушень його прав споживача.

В одному із елітних магазинів м.Запоріжжя споживач придбав одяг для родини (дублянки, куртки) на загальну суму 22,0 тис.грн. Під час купівлі продавець надав інформацію споживачу, що одяг виготовлений із натурального хутра та шкіри. Але ж після покупки було з’ясовано, що покупцю була надана недостовірна інформація щодо матеріалу, з якого був вироблений одяг – це було штучне хутро та шкіра. Прийняти товар та повернути кошти продавець відмовився.

В ході розгляду звернення, спеціалістами Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області були вжиті заходи згідно Закону України «Про захист прав споживачів», за результатами яких власник елітного магазину повернув споживачеві кошти за одяг у сумі 22,0 тис.грн.


ВІДЕОСЮЖЕТИ