• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору

09 квітня 2020

На 51 відсоток збільшилось звернень громадян до Держпродспоживслужби

Головне управління Держпродспоживслужбив Запорізькій області

За 1 квартал 2020 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 327 письмових звернень від громадян, що на 111 або 51 % більше ніж в аналогічному періоді минулого року (216).

Згідно аналізу звернень, найбільше їх надійшло щодо захисту прав споживачів – 220 звернень, що становить 67 % від загальної кількості. У сфері безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини надійшло 34 (10%) звернення; санітарного та епідемічного благополуччя населення, державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства – 33 (10%); дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін – 28 (9.0 %); захисту рослин та фітосанітарного стану – 10 (1,4%); з інших питань – 12 звернень.

Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання неякісного надання послуг доставки посилок та вантажів, житлово-комунальних послуг, придбання неякісної побутової техніки.

Актуальним для громадян залишається питання недотримання суб’єктами господарювання вимог обігу харчових продуктів (м'ясних, рибних та молочних виробів).

В умовах карантину громадяни стали більше звертатися за допомогою засобів телефонного зв’язку через урядову гарячу лінію та мережу Інтернет. Зокрема, за звітний період надійшло 190 звернень цими засобами зв'язку, що на 123 (або на 162%) більше ніж в 1 кварталі минулого року.

Тож радимо громадянам надсилати звернення поштою або за допомогою мережі Інтернет. Крім того, є можливість звернутися за допомогою засобів телефонного зв’язку на «гарячу лінію».


ВІДЕОСЮЖЕТИ