• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору

16 липня 2020

Курортна зона знаходиться під пильною увагою Держпродспоживслужби

Головне управлінняДержпродспоживслужбив Запорізькій областіПро це під час брифінгу повідомив начальник Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області Віктор Шершнєв.

Спеціалістами Держпродспоживслужби в складі робочих груп перед відкриттям перевірено 243 закладів оздоровлення та відпочинку для дорослих, з них 10 не були готові до функціонування через порушення санітарних норм та правил, а саме: відсутність необхідних договорів на інженерно-технічне забезпечення (питне водопостачання, збір та видалення рідких стоків та побутових відходів), допуск до роботи персоналу без медичного огляду, відсутність результатів лабораторних досліджень. На даний час частина із закладів, які мали недоліки, їх усунули та отримали відповідні акти щодо готовності до роботи – зазначив очільник служби.

Проведено 326 досліджень води питної, 256 проб води відкритих водойм (морська) на бактеріологічні та санітарно-хімічні показники, 128 проб піску. Відхилень не було зареєстровано.

Крім того, спеціалістами служби здійснено 303 перевірки дотримання суб’єктами господарювання протиепідемічних вимог на узбережжі Азовського моря. За результатами перевірок керівникам надано закладів 137 пропозицій, направлено 48 узагальнених інформацій до органів влади, про виявлені порушення проінформована національна поліція в 39 випадках, складено 113 протоколів.

Віктор Шершнєв зазначив, що враховуючи ситуацію, що склалася на базі відпочинку «Дніпровські зорі» та на виконання доручення голови Запорізької облдержадміністрації, Держпродспоживслужбою посилено контроль у курортній зоні. На цьому тижні сумісно з Національною поліцією перевірено 53 суб’єкта господарювання, при цьому майже на кожному об’єкті були виявлені порушення виконання та дотримання протиепідемічних заходів, складено 51 протокол.

В ході перевірок були виявлені наступні типові порушення: не проводився температурний скринінг працівникам; відсутні дезінфікуючі засоби; відвідувачі перебувають у закладі без респіраторів або захисних масок; недотримання соціальної дистанції; адміністрацією не проводиться навчання працівників щодо правил використання засобів індивідуального захисту та інші.

Серед відпочиваючих та обслуговуючого персоналу закладів оздоровлення проведена роз’яснювальна робота щодо профілактики кишкових захворювань та здійснення необхідних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню коронавірусу.


ВІДЕОСЮЖЕТИ