04 березня 2021
У лютому 2021 року на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло звернення мешканця м. Мелітополь щодо порушення законодавства у сфері захисту споживачів при поверненні коштів за авіаквитки.
У січні 2020 року в одному із турагенств він придбав авіаквитки на рейс Київ-Тайпей-Київ на 11.05.2020 та здійснив повну оплату у сумі 17,7 тис. грн. У зв’язку зі складною епідеміологічною ситуацією із захворюваності на COVID-19 та запровадженими карантинними обмеженнями, споживач звернувся до туристичного агенства з відповідною заявою щодо повернення коштів за придбані авіаквитки.
Незважаючи на неодноразові звернення до турагенства, питання не було вирішеним.
На підставі звернення фізичної особи за погодженням Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Головним управлінням, у лютому 2021 року була проведена позапланова перевірка дотримання суб’єктом господарювання законодавства про захист прав споживачів за фактами, викладеними у зверненні.
За результатами вжитих Держпродспоживслужбою заходів в ході розгляду звернення, у зв’язку з форс-мажорними обставинами, компанією були повернуті кошти споживачу за авіаквитки.