• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору

18 квітня 2023

Щодо розгляду звернень громадян

Головне управлінняДержпродспоживслужбив Запорізькій області

Головним управлінням Держпродспоживслужби в Запорізькій області у 1 кварталі 2023 року розглянуто 90 письмових звернень громадян.

Із загальної кількості - 48 звернень надійшло засобами електронного зв’язку (у тому числі: 24 - через веб-сайт, 17 - через державну установу «Урядовий контактний центр», 7 - через Запорізький обласний контактний центр), 42 звернення надійшло поштою.

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання вимог чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів. Зокрема, вони скаржилися на неналежну якість житлово-комунальних  послуг; продаж неякісних товарів через інтернет; неякісну побутову техніку та відмову у її гарантійному ремонті та інше. Таких звернень надійшло 53, що становить 59% від загальної кількості.

Також споживачі скаржились на можливі порушення суб’єктами господарювання вимог законодавства стосовно обігу харчових продуктів, здебільшого  м’ясних виробів. У звітному періоді надійшло 12 скарг (13% від загальної кількості) з вказаного питання.

Крім того, розглянуто 10 звернень (11%) з питань недотримання вимог санітарного законодавства, 8 (9%) - щодо порушень у сфері ветеринарної медицини та 7 (8%) - з інших питань.

Також впродовж звітного періоду через Консультаційний центр управління захисту споживачів фахівцями надано 126 консультацій по телефону  та на особистому прийомі.

З метою захисту прав споживачів спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області проводять роз’яснювальну роботу на об’єктах нагляду та  розповсюджують пам’ятки серед суб’єктів господарювання щодо дотримання вимог  законодавства  про захист прав споживачів; безпечності харчових продуктів; санітарного законодавства;  фітосанітарної безпеки; формування, встановлення та застосування державних регульованих цін на товари, що мають істотну соціальну значущість;  реклами, антитютюнового законодавства, ринкового нагляду тощо.  Так, у 1 кварталі здійснено понад 2,5 тис. моніторингових візитів на об’єкти нагляду, під час яких проведено роз’яснювальну роботу вимог законодавства та вручено відповідні пам’ятки.

Шановні споживачі! Нагадуємо, що інформаційну підтримку щодо захисту своїх прав ви можете отримати уКонсультаційному центрі управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області за телефоном: 0612280453.

    Свої звернення ви можете надіслати:

  • на поштову  адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області: 69002, Запорізька область, м. Запоріжжя, вулиця Гоголя, 105 А;
  • через електронну форму на офіційному сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області за посиланням: https://www.gudpss-zp.gov.ua/?page=zv&id=3&form=3

Нагадуємо, що  контактна інформація для надсилання звернень та вимоги до їх оформлення розміщені на веб-сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області за посиланням:

 https://www.gudpss-zp.gov.ua/?page=post&id=88


ВІДЕОСЮЖЕТИ