• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору

24 жовтня 2023

Щодо розгляду звернень громадян

Головне управлінняДержпродспоживслужбив Запорізькій області

Головним управлінням Держпродспоживслужби в Запорізькій області за 9 місяців поточного року  розглянуто 383 письмових звернень громадян.

Із загальної кількості – 255 звернень надійшли засобами електронного зв’язку, у тому числі 103-через державну установу «Урядовий контактний центр».

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо недотримання суб’єктами господарювання вимог чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів. Зокрема, вони скаржилися на продаж неякісних товарів,  відмову продавців в їх обміні або поверненні коштів; неякісну побутову техніку та відмову у її гарантійному ремонті; неналежну якість житлово-комунальних  послуг;  тощо. Таких звернень надійшло 190, що становить 50% від загальної кількості.

У звітному періоді розглянуто 103 звернення  (27%) з питань недотримання вимог санітарного законодавства, екології та забруднення навколишнього середовища.

Також споживачі скаржились на можливі порушення суб’єктами господарювання вимог законодавства стосовно обігу харчових продуктів. У звітному періоді надійшло 25 скарг (7% від загальної кількості) з вказаного питання.

Крім того, розглянуто 65 звернень щодо можливих порушень у сфері ветеринарної медицини, державного регулювання цін та з інших питань.

Впродовж звітного періоду через Консультаційний центр управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами фахівцями надано 860 консультацій по телефону  та на особистому прийомі.

За результатами здійснених заходів Головним управлінням Держпродспоживслужби в Запорізькій області в ході розгляду звернень, суб’єкти господарювання за неякісні товари або  послуги   споживачам повернули 157,4 тис. грн.

З метою захисту прав споживачів спеціалісти  Держпродспоживслужби в Запорізькій області проводять роз’яснювальну роботу на об’єктах нагляду та  розповсюджують пам’ятки серед суб’єктів господарювання щодо дотримання вимог  законодавства  про захист прав споживачів; безпечності харчових продуктів; санітарного законодавства;  фітосанітарної безпеки; формування, встановлення та застосування державних регульованих цін на товари, що мають істотну соціальну значущість;  реклами, антитютюнового законодавства, ринкового та метрологічного нагляду тощо.  Так, з початку року надано понад 58 тис. консультацій  під час моніторингових візитів на об’єкти нагляду, під час яких проведено роз’яснювальну роботу вимог законодавства та вручено відповідні пам’ятки.

Шановні споживачі! Нагадуємо, контактні номери телефонів для консультацій:

Консультаційний центр управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами:

тел. (061)239-73-17

Управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини:

тел. (061)239-73-19

Управління фітосанітарної безпеки:

тел. (061)239-73-20

Управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства:

тел. (061)239-73-21

Сектор реєстрації сільськогосподарської техніки:

тел. (061)239-73-22

Свої звернення ви можете надіслати:

  • на поштову  адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області: 69036, Запорізька обл., місто Запоріжжя, пр.Маяковського, будинок 20-А ;
  • через електронну форму на офіційному сайті Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області за посиланням: https://www.gudpss-zp.gov.ua/?page=zv&id=3&form=3

Нагадуємо, що контактна інформація для надсилання звернень та вимоги до їх оформлення розміщені на вебсайті Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області за посиланням: https://www.gudpss-zp.gov.ua/?page=post&id=88

Приєднуйтесь до Telegram-каналу Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області: https://t.me/gudpsszp


ВІДЕОСЮЖЕТИ