• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору

24 листопада 2023

Що відбувається зі скаргою, коли вона потрапляє в Держпродспоживслужбу?

Головне управлінняДержпродспоживслужбив Запорізькій області

Ви надіслали скаргу до Держпродспоживслужби?

А що ж далі робить Держпродспоживслужба?

  • Отримує та реєструє вашу скаргу.
  • Направляє звернення та погодження щодо проведення позапланової перевірки.
  • Видає наказ про проведення перевірки та оформлює направлення.
  • Зазначені у направленні представники приходять у визначений час до суб’єкта господарювання, надають копію направлення і погодження й проводять позапланову перевірку.
  • За результатами перевірки складає акт про проведення перевірки.
  • У разі виявлення порушень накладає відповідний штраф.
  • Повідомляє заявника про результати розгляду скарги та вжиті заходи.

☝️Кожна скарга — це крок до забезпечення дотримання бездимного законодавства та захисту здоров’я, що вкрай важливо, особливо в умовах війни.

#NoSmokingFriendly
#ЗахистиЗдоров’яВідПасивногоКуріння
#ПовідомПроПорушенняАнтитютюновогоЗакону

Приєднуйтесь до Telegram-каналу Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області: https://t.me/gudpsszp


ВІДЕОСЮЖЕТИ