• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору

09 квітня 2019

Запорізький бізнес вивчає аспекти  нової системи контролю безпеки харчової продукції

Головне управління Держпродспоживслужбив Запорізькій областіПорядок впровадження та перевірки дієвості системи управління безпечністю харчової продукції НАССР розглядали на тематичному семінарі, організованому Запорізькою торгово-промисловою палатою.

В заході взяли участь  Світлана Власова, начальник управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства та Олексій Щьокін,  заступник начальника  управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області.

   Під час семінару було відзначено, що в Україні триває обов’язковий перехід на систему управління безпечністю харчових продуктів – НАССР. До 20 вересня 2019 року всі українські підприємства харчової галузі мають впровадити систему НАССР (аналіз ризиків і контролю критичних точок, яка діє у Європі) на своїх виробничих потужностях

Головне управління Держпродспоживслужбив Запорізькій областіЗ 2017 року  ці стандарти вже діють на молокозаводах і підприємствах із переробки м’яса, продукції рослинництва.

На черзі – малі підприємства, кафе,  ресторани, школи, дитячі оздоровчі центри, заклади дошкільної освіти, які надають послуги із харчування.

Тому саме для цієї групи запорізьких компаній та закладів було організоване навчання.

Як розробити документацію? Що допоможе правильно організувати роботу? Як підготувати персонал? - Ці та багато інших питань у контексті системи НАССР цікавили учасників семінару.

Олексій Щьокін детально розповів учасникам про порядок проведення перевірок, основні вимоги до підприємств.

Головне управління Держпродспоживслужбив Запорізькій областіСпеціалісти  Держпродспоживслужби у Запорізькій області   відкриті для комунікацій та готові долучатися до обговорення шляхів та способів адаптації вітчизняного законодавства до норм ЄС у сфері безпечності та окремих показників якості  харчових продуктів.

 


ВІДЕОСЮЖЕТИ