• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору

30 липня 2019

За результатами розгляду звернень Держпродспоживслужбою, споживачам повернуто майже 100 тис.грн. за товари або послуги неналежної якості

Головне управління Держпродспоживслужбив Запорізькій областіУ першому півріччі 2019 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 458 письмових звернень від громадян, що на 68 або 17 % більше ніж в аналогічному періоді минулого року.

Найактуальніша тема, яка хвилювала громадян –  захист своїх прав під час купівлі, обміну чи поверненні товарів, в тому числі через мережу Інтернет,  наданні послуг при  придбанні металопластикових вікон, меблів,  послуг сервісних центрів  та житлово-комунальних послуг.

З цього приводу надійшло 280 заяв або 61 % від загальної кількості.

Продовжують надходити скарги на шахрайські дії підприємців, які здійснюють реалізацію ПВХ-конструкцій (вікна, двері тощо) та надають послуги на споживчому ринку міста Запоріжжя і області.

Користуючись довірою громадян, особливо похилого віку, жителів сільської місцевості, суб’єкти господарювання під час заключення договорів надають недостовірну інформацію, зокрема пропонують неіснуючі програми пільг по оплаті та встановленні вікон, балконів, дверей, утепленні стін. Також під час спілкування на місці  оформлюються кредити. Після отримання певної суми коштів від замовників, горе-підприємці зникають, змінюють адресу офісу, вимикають телефони, ігнорують телефонні дзвінки.

Тож радимо громадянам: перед тим, як оформити замовлення на послугу, уважно перевірити інформацію про суб’єкта господарювання, читати договір при підписанні, вимагати розрахункові та інші документи на товар або послуги.

Друге місце за актуальністю посіли питання у сфері безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини. Всього в поточному  році надійшло 99 таких звернень або 22 % від загальної кількості. Споживачі порушують питання якості харчових продуктів та їх безпечності для здоров’я. Зокрема, скаржаться на відсутність повної чи достовірної інформації про продукцію, порушення вимог щодо її маркування, недотримання термінів зберігання та інше.

На третьому місці перебувають питання щодо порушень у сфері санітарного законодавства – 52, що становить  11% від надійшовших звернень.

27 заявників звернулися стосовно дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, карантину та захисту рослин тощо.

За І півріччя 2019 року за результатами розгляду звернень споживачам було повернуто кошти на загальну суму 93,2 тис. грн. за товари або послуги неналежної якості (за дитячі меблі, побутову техніку, ПВХ вікна, послуги з водопостачання та інші).


ВІДЕОСЮЖЕТИ